vrijdag 15 januari 2021

fotoboek

 In December kreeg ik de vraag of ik een fotoboek van Fotofabriek wilde testen. Ik mocht een hardcover  fotoboek maken  van A4 formaat. 

De jongste had nog geen fotoboek, daarom zocht ik foto's uit voor zijn eerste fotoboek. 

Zo leuk om alle foto's weer eens te bekijken, maar ook o zo moeilijk om alleen de leukste foto's te selecteren. Ik koos voor een 'simpel' ontwerp van fotofabriek zelf en vulde dit format met de foto's. Hier en daar heb ik alleen wat achtergronden, formaat foto's en tekst aangepast. Het boek zat al snel in elkaar. 

Na twee dagen lag het fotoboek al in de brievenbus. Ik ben blij met het resultaat!

de foto hierboven: 
De foto op de voorkant heb ik zelf geblurd voor de privacy van onze zoon. In het echt is het een hele mooie foto ;) 



Fotofabriek: bedankt voor de samenwerking!

foto's afdrukken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten