woensdag 27 mei 2015

Haakpatroon Marshall van Paw Patrol + weggeef actie!

Mijn kinderen krijgen er maar geen genoeg van. 
De hondjes van Paw Patrol!!!

Naast Rubble is nu ook Marshall klaar om gehaakt te worden. 
Het leuke van Marshall is dat hij een brandweer-spuit op zijn rug heeft die 'echt' water kan spuiten.  
De helm is los van de hond gehaakt en kan daarom ook af. 


Benieuwd wat Marshall allemaal kan? Bekijk dit filmpje van het gehaakte hondje.




WIN WIN WIN
Omdat mijn kindjes zo blij worden van dit hondje wil ik graag deze blijheid delen. Ik ga 2 keer het patroon weggeven. JA inderdaad weggeven! Wil jij graag kans maken op het patroon? Geef een reactie hieronder en ik zal morgenavond twee mensen blij maken!
WIN WIN WIN
* winactie is verlopen * 


Nu ook de haakpatronen van de andere hondjes verkrijgbaar:

Skye, Rubble, Marshall, Ryder, Rocky, Zuma en Chase van Paw Patrol 
Of als hele set (voordeliger) met alle hondjes en Ryder.


.









40 opmerkingen:

  1. ik zou deze graag willen winnen. ik ken een klein kindje van (3) die ziek is en heel graag dat ik deze maak

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn jongste vindt Paw Patrol geweldig en is gek van hondjes, dus ik maak graag kans! Super zo'n patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Mijn zoontjes zijn dol op Paw patrol. Vooral op Marshall, want papa zit ook bij de brandweer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super hondje wil het patroon graag winnen...groetje Meta de Ruiter

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo J Post.
      Ik heb goed nieuws voor u. Bekijk dit bericht maar eens: http://dehippeuil.blogspot.nl/2015/05/winnaars-van-het-haakpatroon-marshall.html
      Groetjes De Hippe Uil

      Verwijderen
  5. Wat zijn ze lief! Mijn dochtertje is ook helemaal gek van de hondjes. Als ze op tv komen roept ze al paw. Ze is 2 jaar en als ze in de winkel ziet begint ze al heel lief te kijken. Als ik de tip lees van de volgende is voor dochterlief dan ga je vast Sky maken. Graag maak ik kans op het patroon om mijn dochtertje te verrassen! Liefs Cynthia en Feyona een paw patrol fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mijn broer en schoonzus worden heel binnenkort trotse ouders van hun 3e kindje...en mijn broer is brandweerman. zou gaaf zijn om dit hondje voor mijn nieuwe neefje of nichtje te mogen maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toppie zoal hij geworden is en tikken dat ik hem graag zou winnen......beetje dom want ander reageerde ik niet......dus nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van dit prachtige hondje super gemaakt,,,,,,heel veel haak plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toppie zoal hij geworden is en tikken dat ik hem graag zou winnen......beetje dom want ander reageerde ik niet......dus nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van dit prachtige hondje super gemaakt,,,,,,heel veel haak plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou hem graag willen winnen maar die kans is net zo groot als dat ik in ons dorpje onde de tram kom

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik zou hem graag winnen voor brian die is er helemaal verzot van

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is die lief en mooi! Ik wil het patroon wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Doe graag mee. Wat een mooi patroon. Weet ook voor wie ik het ga maken

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dat goed gedaan ! Hij is gaaf ! Knap hoor ! Ik zou graag in de hoge hoed willen voor mijn neefje, die zou een gat in de lucht springen, zeker went !
    Haakgroetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi weten natuurlijk....... niet went ! @_@ foutje

      Verwijderen
  14. Wat een super patroon! Dat zou ik graag willen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi hoor! De kids hier zouden het geweldig vinden om te winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaaf!! Die wil ik graag maken, wordt je toch blij van 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat zijn die leuk die zou ik ook wel willen maken

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind ze kei schattig als ik niet win kun je het patroon wel kopen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw gaaf hoor! Die zou een mooie toevoeging hebben aan het gedenk plekje voor mijn opa. (hij Is als Held gestorven als brandweerman)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw gaaf hoor! Die zou een mooie toevoeging hebben aan het gedenk plekje voor mijn opa. (hij Is als Held gestorven als brandweerman)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe heel graag mee voor mijn achterneefje die een hele grote fan van deze hondjes is.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. zou deze graag willen. een prachtig patroon. k geloof dat ik hier een groep kids van een basisschool heel blij mee kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mijn neefje vroeg een brandweer voor zijn verjaardag. Zoiets leuks verwacht bij nooit dus ik doe erg graag mee. :)

    Groetjes Winneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Graag voor mijn neefje omdat hij voor zijn verjaardag allemaal Paw Patrol spulletjes wou hebben en dan is het helemaal te gek als hij dan een gehaakte marshall zou krijgen.

    Groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik zou ook heel graag meedoen voor zo'n leuk patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. mijn achter kleinkind zuurt al een poosje bij haar ouders om een hondje,
    misschien kan ik het patroon kopen , en dan haar wens in vervulling laten gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hier zal mijn kleinzoon blij mee zijn hij is gek op Marshall en alles wat brandweer betreft en ik zal er ook blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mijn jongste zoontje is een grote fan van Paw Patrol. Hij wordt op 3 juli geopereerd en het zou leuk zijn hem te kunnen verrassen met een zelfgehaakte Marshall als hij ontwaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooi patroon , super gedaan, heb Rubble ook al gehaakt, was eengroot succes, gaat nu mee naar bed als slaapmaatje en het zou leuk zijn als Marshall daar ook bij komt , als ik hem niet win jammer dan , maar dan ga ik Marshall zeer zeker bestellen .groetje ge boon

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zó leuk! En de reden dat ik deze dalmatiër graag zou maken is dat er hier een echte rondloopt....ze is bijna 14 jaar en geliefd bij alle kleinkinderen en neefjes en nichtjes.
    Bedankt dat je ons het hondje hebt laten zien!
    groetjes van mij, Francisca, en een ´snoet´ van Ubu

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig! Heel mooi gedaan. Ik zelf organiseer in augustus een verjaardagsfeest voor mijn zoon rond het thema paw patrol. Graag zou ik deze haken de popjes en ook een deken maken en een muts van Marshall :) Ik ben nu te laat voor het patroon jammer genoeg anders had het hier enorm geholpen. ;) Alvast een dikke proficiat want het is prachtig gemaakt. Ik blijf u volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schatjes zeg mijn dochter van 13 gek van paw patroon en vroeg mij al om ze te haken. Ik kan goed haken ook zelf dingen verzinnen, maar deze gaan me niet lukken zonder patroon. Dus graag zou ik hem willen winnen als het nog kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo mevrouw
    Ik vind het echt een mooi hondje geworden ik zou hem ook heel graag willen maken voor mijn dochtertje ze is er helemaal weg van maar kan het patroon niet kopen omdat ik geen internetbankieren heb en zou het heel graag willen maken omdat haken echt mijn hobby is ik hoop dat u een uitzondering wil maken om het mij te schenken dat zou me echt heel erg blij maken.
    Ik hoop op een reactie van u
    Groetjes tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Is this pattern available for purchase? My nephew loves Marshall.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Is het ook mogelijk dat ik het patroon van u mag hebben? Ik zou um graag zelf haken voor een lief jongetje dat gek is van Marshall/paw patrol!!

    BeantwoordenVerwijderen