woensdag 29 juli 2015

Test - Haaksters gezocht voor Skye








Deze week ben ik druk bezig met het haakpatroon van Skye (van Paw Patrol).
Skye wordt een lief hondje die kan vliegen! Veel meisjes zijn fan van haar (inclusief de kleine meid hier).

Mijn vraag is nu: Wie wil graag een test haakster zijn voor dit hondje?

Wat houd een test-haakster in? 
- het patroon krijg je van mij (deze is nog niet uitgewerkt zoals ze in de webshop staan) Het is wel een beetje van belang dat je kunt haken. (dat je zonder foto's het patroon kan haken. 
- Je het patroon binnen twee weken heb getest.
- je op- en aanmerkingen doorgeeft wanneer je hondje af is. 

- Ik zou het leuk vinden als je het resultaat wilt delen via facebook/ blog of andere media met een link naar De Hippe Uil. 


Om meerdere mensen een kans te geven kan je reageren t/m 10 Augustus. Geef in je reactie weer waarom jij graag dit hondje wilt testen en misschien kies ik jou uit om haar te testen!








45 opmerkingen:

  1. Wil graag testen..heb al een keer een uiltje mogen maken om te testen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wil graag testen..heb al een keer een uiltje mogen maken om te testen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag! Heb marshall bijna af en onze dochter kan niet wachten tot sky er ook was. K zat er vandaag juist aan te denken om er een mailtje aan te wagen! Erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou m heel graag willen testen. Haak graag en makkelijk zonder foto's. Ik weet dat ik mn neefje en nichtje nu al blij kan maken met het gehaakte eindresultaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. en ik ben een ervaren haakster die alleen maar amigurumi haakt

      Verwijderen
  6. Zou wel graag willen testen. Heb nog nooit getest. Ik kan goed haken en kom regelmatig fouten tegen in nieuwe patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou graag testhaken, omdat ik gewoon graag haak. Het gehaakte exemplaar zou ik dan geven aan een meisje dat regelmatig naar het ziekenhuis moet. Wordt ze vast heel blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik zou graag test haken. Mn kinderen zijn gek van paw patrol.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ik zou graag test haken. Mn kinderen zijn gek van paw patrol.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ik zou graag test haken. Mn kinderen zijn gek van paw patrol.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou hem dolgraag willen testen. Mijn nichtje is dol op Paw Patrol en dan vooral weg van Skye. Ze is ook bijna jarig dus het zou de perfecte verrassing zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou graag willen testament. Heb dit nog nooit gedaan en lijkt me wel eens leuk... ik haak vnl amigurumi, beestjes en poppetjes... past dus perfect in mijn lijstje. Ik ben maandag tante geworden van een meisje dus ik kan er al gelijk iemand heel blij mee maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. TESTHAKEN!!! Geen testament... domme autocorrect 😅

      Verwijderen
  13. Leuk mijn oppaskindjes zijn er gek op. Wil heel graag testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat leuk!!! Zou heel graag willen testhaken, heb hier 2 meiden die ik er heel blij mee zou maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Deanonieme Sjaal, Jij bent 1 van de gelukkige die mag proefhaken. Zou je mij een email willen sturen? dehippeuil@gmail.com

      Verwijderen
  15. Wil haar graag testen voor je omdat ze erg op mijn kleine honden vriendinnetje lijkt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wil haar graag testen voor je omdat ze erg op mijn kleine honden vriendinnetje lijkt

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zou hem graag testen voor 2 grote paw patrol fans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb al heel veel amigurumi's en Lalylala's gehaakt, maar nog nooit een patroon getest. Het lijk me heel leuk om dat eens te doen, zeker zo'n leukerd als Skye! Bovendien heb ik een 5-jarige kleindochter die gek is op honden. Ik heb al van alles voor haar gehaakt, maar nog geen hondje, hopelijk mag Skye de eerste worden, dan komt hij in ieder geval heel goed terecht! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke oproep. Ik zou graag een keertje testhaken. Ben een ervaren haakster en op dit moment projectloos. Dus kom maar op................
    groetjes Monique Bezem

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk dat u dat wilt down via deze weg.
    Het lijkt me super om mee te testen mijn zoontje is helemaal weg van paw patrol en had al gezocht voor een patroon en moest hem al teleur stellen.
    u zou mijn zoontje blij maken en mij als haak verslaafde ook

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zou graag willen testen omdat mijn dochters helemaal dol zijn op skye.
    door het patroon te testen kan ik gelijk achterhalen of zij ook goed lijkt, mijn garentoren kleiner maken en gewoon lekker tijd voor mezelf hebben.
    Daarnaast kan ik jou ook nog eens helpen.
    dat zijn dus 4 blije mensen.
    Daar word ik nou blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Jes, Jij bent 1 van de gelukkige die mag proefhaken. Zou je mij een email willen sturen? dehippeuil@gmail.com

      Verwijderen
  22. Ik zou hem dolgraag willen testen!! Mijn 2 kids zijn ook gek op paw patrol!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ben nu al verliefd... Wil hem graag testhaken. Niet voor een kleine meid, maar voor mijn dochter van 18...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ben nu al verliefd... Wil hem graag testhaken. Niet voor een kleine meid, maar voor mijn dochter van 18...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik zou deze wel willen testen, heb ik gelijk een leuk cadeautje voor mijn dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schatje zeg😍😍😍😍😍😍 mijn dochter en ik beide verliefd. Wil hem graag testen! Haak erg veel ook arugumi.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik wil gewoon meedoen WAAROM !!! Omdat ik dan het zelfde zou zeggen wat andere zeggen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat super leuk. Ik wil graag testen. Mijn zoontjes zijn dol op de tv serie. Groetjes renske
    Www.renskecreatief.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel graag. Hier is mama fan van sky:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel graag. Hier is mama fan van sky:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het zou voor mij de eerste keer zijn dat ik "test haak". Zou t een eer vinden en mn dochter zal r heeeel blij mee zijn! Ik heb haakervaring, ben eigelijk verslaafd 😳. Mocht je willen zien wat ik zoal heb gemaakt dan hoor ik dat graag! ( of fb Polly Pruts)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het lijkt me geweldig om je patroon te testen. Ik heb nog nooit een patroon getest. Ik heb behoorlijk veel haakervaring en ik weet hoeveel tijd erin gaat zitten om een patroon te ontwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mijn zoontje wilt heel graag een hondje (liefst een echte) ... en op deze manier kan ik hem nog een hondje geven (dat bij Rubble hoort) die nog niet iedereen heeft
    Leuk verjaardagscadeautje voor hem op 2 september

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schattig hondje...wil graag testen hoor
    Ook heel leuk voor mijn kleinkinders....we zijn zelf ook hondenliefhebbers....
    We hebben dus een echte....maltezer

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Deze ervaren amigurumi haakster heeft over 2 weken vakantie, dus tijd genoeg om dit patroon te testen. Lijkt me superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik wil hem graag voor je testen. Mijn dochter zou dit ook zeer waarderen ;) Ik ben op Instagram en Facebook te vinden onder mammabellecrafts. Dan kun je even kijken wat ik zo al maak.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Cindy, Jij bent 1 van de gelukkige die mag proefhaken. Zou je mij een email willen sturen? dehippeuil@gmail.com

      Verwijderen
  37. Dat lijkt me heel erg leuk om te doen. Je kunt me vinden via Facebook Marie-Thérèse haakt door.
    Groetjes Marie-Thérèse

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik zou graag testhaken. Ben dol op handwerken maar doe graag iets nuttigs. Mijn oppaskindje is dol op paw patrol.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik zou graag testhaken. Ben dol op handwerken maar doe graag iets nuttigs. Mijn oppaskindje is dol op paw patrol.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik zou ook graag mijn diensten willen aan bieden.ik haak veel voor de kleuterschool,gratis

    BeantwoordenVerwijderen