vrijdag 26 november 2021

Fotopuzzel

 Ik had deze week zó iets leuks. Ik mocht een fotopuzzel van 500 stukjes uittesten van Fotofabriek.

Eerder had ik van hun al een fotoboek gekregen. Die staat hier mooi op de boekenplank en pakken we er af en toe bij ;) Maar goed... terug naar de puzzel.   

Op maandag heb ik de puzzel gemaakt op hun site en besteld. Twee dagen later had ik hem al in huis. Echt super snel! 

De puzzel zat netjes verpakt in een doos (in 4 delen) met een losse fotoafdruk erbij. Ik heb hem snel verstopt, want het leek mij leuk dat hij in de zak van 5 dec erbij komt. Dus het eindresultaat laat nog even op zich wachten, maar hier toch een klein stukje van de puzzel. 


De doos


De puzzel in 4 delen verpakt.

De kwaliteit en de kleuren zijn goed overgekomen op de puzzel.

Bedankt Fotofabriek voor de puzzel. Wij zitten deze maand binnen te puzzelen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten